Què et va suposar formar part del programa de beques de la Fundació ”la Caixa”?

Maite IRIARTE ALMAGRO diu:
Mi deseo va dirigido a los becarios más jóvenes que estén al principio de su vida laboral: Que extendáis vuestras "antenas" para absorber de jóvenes todo lo que podáis del pluralismo del mundo, porque vivimos en un mundo que es cada vez más global. Eso supone que los equipos con los que trabajéis o llevéis, muy posiblemente no vayan a ser homogéneos. Tendrán miembros de formaciones, países y culturas muy diferentes. Si asumís ese pluralismo de una forma abierta y sin prejuicios, si conseguís que esos equipos heterogéneos se tengan confianza, se apoyen y se sientan parte un objetivo común, creo que habréis ganado muchísimo, no solo en el terreno laboral, sino en la vida.
Laia Subirats Maté diu:
Desitjo a tots els Alumni de "la Caixa" que ens continuem formant tota la vida, ja que les ganes d'aprendre ens ajuden a créixer com a persones i professionals. Per mi la beca de "la Caixa" va ser un punt d'inflexió en la meva vida, ja que gràcies a ella vaig poder iniciar-me en la recerca que em va animar més endavant a fer un doctorat industrial i fer recerca aplicada en un centre tecnològic. També em va obrir les portes a la docència universitària, que m'aporta molta satisfacció personal poder ajudar a les noves generacions de joves.
Alex Pozas Kerstjens diu:
La beca de la Caixa que vaig rebre em va permitir dues coses: d'una banda, tornar al meu pais i així poder retornar tot el que he rebut d'ell. De l'altra, una oportunitat única de fer ciència del màxim nivell, amb les persones més intel·ligents que conec, i fent realitat idees que fa uns anys eran inimaginables. Els meus millors desitjos per tota la comunitat de becaris de la Caixa. Mai deixeu d'aprendre.
CARLOS RODRIGUEZ FERRER diu:
Enhorabuena a todos los becados. Tuve el honor de formar parte de los 34 afortunados de la primera convocatoria de 1982, entonces con una beca Fullbright, que me permitió cursar un máster en ingeniería robótica durante dos años en Rhode Island. Fue una gratificante experiencia personal y profesional que supuso un cambio muy positivo en mi vida.
Jose Miguel Pulido diu:
Un abrazo a todos los becarios de "la Caixa"! Para mí la beca fue una experiencia transformadora. Te abre la mente el mundo, te da acceso a algunas de las mejores instituciones y talento del planeta en tu campo, y te hace dar cuenta que no hay nada fundamental que te impida formar parte de ello. El mundo pasa a ser entonces un lugar lleno de oportunidades, con la responsabilidad de aprovecharlas para devolver a la sociedad esa inversión que ha hecho en ti a través de la beca.

Yo aprendí sobre talento+esfuerzo y confianza para hacer cosas nuevas en Stanford, y sobre startups tecnológicas, su cultura de innovación y su ecosistema en Silicon Valley. Luego volví a España y lo apliqué: primero con Promofarma, que en 9 años pasó de ser una startup con dos personas en Barcelona Activa al actual líder europeo de ecommerce de parafarmacia; y después y hasta ahora con Volta Networks, creando software puntero a nivel mundial para la nueva generación de redes 5G, desde Barcelona y Madrid. Y espero poder continuar aportando mi granito de arena!

Finalmente, y no por ello menos importante, es la red de becarios, que te acompaña toda la vida, amplificando relaciones personales y profesionales en todo el mundo.
Israel Ruiz Carbo diu:
La beca de la Caixa va, sense cap dubte, redefinir i accelerar la meva trajectòria personal i professional. Com a primera generació de graduat universitari a la família, la beca em va donar l’oportunitat, confiança i llibertat de definir un futur per mi mateix i, entendre la responsabilitat i les conseqüències d’ampliar el nostre coneixement, les nostres relacions i, en el meu cas, establir-me definitivament als Estats Units.

Com nomes el temps m’ha ajudat a comprendre, el programa de beques de la Caixa aposta en nosaltres i ens dona una gran llibertat per explorar el nostre camí. Amb la beca a la ma, vaig aterrar a la comunitat del MIT on la imaginació del futur i infinites possibilitats se’m van obrir davant meu. En aquesta etapa es on vaig realment entendre fins a quin punt les apostes en les persones es el que defineix i millora el nostre futur col·lectiu.
Carlos Canivell Cretchley diu:
La beca de la Caixa fue un cambio disruptivo enormemente positivo en mi vida personal y profesional. Además, la beca me la concedió la Caixa justo diez días después de fallecer mi padre, lo que me representó en esos momentos difíciles una inyección de energía impresionante y una ilusión renovada por un futuro muy prometedor.
La beca además me ha permitido conocer a muchos ex-becarios, que se han convertido en grandes amigos a lo largo de estos años.
En agradecimiento a la Caixa, y justamente para compartir vivencias con otros ex-becarios, tuve la oportunidad de cofundar junto con otros ex-becarios la Asociación de Becarios de la Caixa, que tan bien se ha desarrollado con el apoyo de la Caixa hasta alcanzar actualmente los 5000 becarios.
A todos los becarios, los antiguos como yo y a los jóvenes, muchísimas felicidades en estos tiempos tan especiales!
David Simón Zayas diu:
Dues entitats que van canviar la meva vida. L'UPC, en concret la FIB, em va donar els coneixements necessaris per a desenvolopar-me en el món laboral i la beca de la Caixa em va permetre donar un nou impuls a la meva carrera. Gràcies a vosaltres i la meva família ara tinc una vida plena professional i personal a França. Contineu formant les generacions futures oferint-los les oportunitats que necessiten.
Afegeix un comentari
Podeu afegir un comentari omplint el següent formulari. Format text pla. Les adreces web y correus electrònics es converteixen a enllaços.