50 anys a prop teu: UPC Vilanova

14/10/2021 des de/d' 09:00
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
Vilanova i la Geltrú
La jornada 50 anys a prop teu: UPC Vilanova contempla un seguit d'activitats per donar el tret de sortida al curs acadèmic 2021-2022 a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.

A les 9 hores, es podrà gaudir de la ruta comentada "la Vilanova industrial", que recorrerà Vilanova i la Geltrú amb l'objectiu de donar visibilitat als espais d'interès històric i arquitectònic del municipi. L'itinerari començarà al bar de l'EPSEVG i estarà comentat per l'enginyer industrial, Albert Tubau, Alumni de la UPC i antic membre de la Comissió de la Memòria Històrica de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. Per assistir cal inscriure's al formulari següent.

Per la seva banda, a les 12 hores, tindrà lloc l'acte d'inauguració oficial del curs acadèmic a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG). Posteriorment, a les 13 hores, actuarà la colla castellera Llunàtics de la UPC Vilanova i es podrà gaudir d'un vermut solidari.

D'altra banda, a les 17 hores, la sala d'actes de l'Escola, acollirà la presentació projectistes: una sessió per conèixer una selecció de TFG, de la mà dels Alumni de l'EPSEVG autors i autores de les obres.

Paral·lelament, s'iniciaran un seguit d'activitats lúdiques i culturals organitzades per les associacions de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.