50 anys transformant el territori: impacte econòmic i social sobre les ciutats UPC

13/01/2022 de 16:00 a 18:00
Universitat Politècnica de Catalunya
Híbrid: YouTube UPC i Auditori de l'edifici Vèrtex (Pl. d'Eusebi Güell, 6, Barcelona)
El 13 de gener es presenta l'estudi 'Impacte econòmic i retorn social de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)', un treball que ha estat liderat per Jordi Suriñach, professor catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona (UB), i coordinat pel Laboratori d'Economia Aplicada AQR-Lab i la Fundació Bosch i Gimpera de la UB.

En el decurs de l'esdeveniment, tindran lloc les intervencions del Sr. Xavier Quinquillà, director general d'Impacte Territorial i Social del Coneixement al Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya; el Dr. Jordi Suriñach, catedràtic d'Economia Aplicada, i el Dr. Guy Haug, expert internacional en polítiques, institucions i programes d'educació superior.

Posteriorment, el rector de la UPC, Daniel Crespo, participarà en una taula de debat amb els alcaldes i alcaldesses i els representants institucionals de les ciutats UPC: Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa i Vilanova i la Geltrú.