50 anys UPC: ESEIAAT, ahir, avui i sempre

15/12/2021 a 04/02/2022
Virtual: canal de YouTube ESEIAAT UPC
L'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), coincidint amb la celebració dels 50 anys de la UPC i la commemoració dels 120 anys de l'Escola, estrena un cicle de diàlegs intergeneracionals i interdisciplinaris, on dues persones vinculades a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) dialoguen sobre la seva trajectòria professional i tracten aspectes relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). En les conversacions, hi intervenen representants l'estudiantat de les diverses titulacions de l'Escola i personalitats rellevants de la comunitat alumni de l'ESEIAAT.