Celebració institucional dels 50 anys ETSETB

25/11/2021 des de/d' 18:30
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona
Híbrid: a YouTube (canal: UPC Telecos) i a l'Auditori de l'edifici Vèrtex (pl. d'Eusebi Güell, 6, Barcelona)
L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) celebra un acte institucional per commemorar els 50 anys de trajectòria del centre de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). La sessió comptarà amb dues taules rodones per destacar la importància de les telecomunicacions. Seguidament, tindrà lloc un sopar commemoratiu amb música en viu i un espectacle de llums.

La jornada de celebració institucional del 50è aniversari de l'ETSETB s'iniciarà amb la benvinguda del director de l'Escola, Josep Pegueroles, que anirà seguida d'un vídeo sobre els inicis i l'evolució de l'Escola de Telecomunicació de Barcelona des de l'any 1971, quan es va crear el centre, fins a l'actualitat.

Seguidament, començarà la primera taula rodona 'L’evolució de les telecomunicacions'. La taula comptarà amb les intervencions d'Àngel Cardama, Marcel Coderch, Marga Cabrera i Anna Sánchez, com a representació de les primeres promocions de l'ETSETB entre l'any 1971 i el 1997, coincidint amb el canvi de pla docent.

A continuació, i després de la projecció d'un segon vídeo sobre el trasllat de l'Escola al Campus Diagonal Nord, es donarà pas a la segona taula rodona 'El futur de les TIC' formada per Elisenda Bonet, Gerard Campanera, Sebastien Kanj i Carla Lázaro, que formen part del grup d'alumni de l'ETSETB que es va titular entre l'any 1992 fins a l’actualitat.

Posteriorment, tindran lloc les intervencions del secretari general de Polítiques Digitals del Govern de la Generalitat de Catalunya, David Ferrer, i del rector de la UPC, Daniel Crespo, conclourà l'acte institucional. Presentarà Karma Peiró, periodista especialitzada en internet i les tecnologies de la informació i la comunicació, qui, acabat l'acte institucional, donarà pas al brindis i la fotografia de grup.

Després, se celebrarà un sopar commemoratiu amb actuacions musicals de l'Escola Superior de Música de Catalunya i es podrà gaudir d'un espectacle de llums organitzat per Playmodes.