bitsxlaMarató: Hackató per la salut mental

10/12/2021 a 12/12/2021
Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), Hackers@UPC (organitzadors de HackUPC), LleidaHack, el Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC) i l'Escola Superior d'Infemeria del Mar (Hospital del Mar).
Presencial i online
Després de dues edicions, sumem forces per ajudar en la prevenció i el tractament precoç que són fonamentals per aconseguir una evolució positiva. Es tracta d'una hackathon plena de creativitat, salut i tecnologia, on professorat, personal investigador i qualsevol professional dels àmbits de la salut i de la tecnologia (però també d'altres àrees!), treballaran en equip, durant 3 dies seguits (presencial i potser, híbrid!). Plegats, buscaran i desenvoluparan solucions per fer front a tots els reptes que ens planteja la salut mental, perquè una de cada quatre persones tindrà algun problema de salut mental al llarg de la seva vida.