Caminant per la ciutat: descobreix Barcelona amb mirada politècnica

04/03/2021 a 19/06/2021
Universitat Politècnica de Catalunya
Barcelona
El professorat de la Universitat Politècnica de Catalunya serà protagonista de rutes temàtiques per explorar la ciutat de Barcelona al voltant dels àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura, la ciència i la tecnologia. L’activitat ‘Caminant per la ciutat: descobreix Barcelona amb mirada politècnica’ es desenvoluparà en dotze caminades al llarg dels mesos de març i abril, amb inscripció prèvia i un aforament limitat.

Les rutes seran en espais exteriors i estan pensades per un màxim de vint participants, tot i que l’aforament es pot veure modificat segons l'evolució de la pandèmia. Durant l’activitat, serà obligatori l’ús de mascareta en tot moment a més de seguir les recomanacions sanitàries de distanciament i seguretat per a la prevenció de contagis, que es destacaran abans de l’inici de cada visita guiada.

Atesa l'alta demanda en l'activitat, les inscripcions estan exhaurides.

Llistat de rutes guiades

-Dijous, 4 de març. Caminada per Montjuïc (Estanislau Roca)

-Dissabte, 6 de març. Ciutat Vella: història i matemàtiques a la ciutat (Pau Mir)

-Dijous, 11 de març. Caminada pels jardins de Vila Olímpica (Manuel Colominas)