Ciència en temps de pandèmia. Conversa amb Clara Prats

15/12/2020 de 19:00 a 20:30
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú i Foment Vilanoví
El Foment Vilanoví organitza el primer Tribuna en format telemàtic amb la col.laboració de la Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú amb una ponent de luxe, la Dra. Clara Prats "Ciència en temps de pandèmia. Conversa amb Clara Prats".

En col·laboració amb el Diari de Vilanova es va crear Tribuna Vilanova, un espai on dialogar amb persones d’interès rellevant a Vilanova i la Geltrú i Catalunya de diferents àmbits d’activitat: social, jurídic, cívic, artístic, literar, entre d'altres.

Ponent:

Clara Prats

Clara Prats, llicenciada en Física per la Universitat de Barcelona i doctora en Física Aplicada i Simulació en Ciències per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Actualment és professora agregada de la UPC. Investigadora del grup de Biologia Computacional i Sistemes Complexos de la UPC, i responsable de models computacionals al Centre de Medicina Comparativa i Bioimatge de l’Institut de Recerca en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol (IGTP). La seva línia de recerca se centra en l’ús de la modelització computacional per a l’estudi de malalties infeccioses, principalment la tuberculosi, però també la malària, la malaltia del Chagas i, els últims mesos, la COVID-19.