Copa InterCampus Futbol Sala PDIPAS

21/05/2021 a 28/05/2021
Servei d'Esports de la UPC
Poliesportiu UPC - C/ Jordi Girona, 1, Barcelona

Per commemorar aquest 50è aniversari de la UPC proposem una Copa de Futbol Sala entre els equips més representatius que durant més de 30 anys han estat participant en les diferents lligues de futbol sala PDIPAS que el Servei d’Esports ha anat organitzat.

Ens plantem així en els anys 88 quan amb l’expansió de la UPC i amb un Servei d’Esports creat en aquest moment per difondre i promocionar l’esport dins la comunitat universitària sense exclusions, proposa una lliga PDIPAS per, en aquell moment, un personal docent i d’investigació i un personal d’administració i serveis joves.

Ara desprès de 30 anys molts d’ells encara actius en el futbol UPC s’uniran en dos jornades per reviure i/o seguir amb el plaer del joc i l’esport dins l’àmbit universitari. Equips de Barcelona, Terrassa i els del campus abans anomenat del Baix Llobregat ara Parc Tecnològic de la Mediterrània lluitaran per demostrar qui encara és el campió.

Desprès de tots aquests anys la tònica més rellevant d’aquesta competició ha estat el comportament lleial i sincer, a més de correcte, en els enfrontaments disputats; especialment fratern cap al contrincant o oponent, respectuós davant l'àrbitre i davant els canvis. Cal destacar l’actitud de tots els equips en la darrera edició del curs 2019-2020, davant la incorporació de la dona com a àrbitre habitual del torneig, aplaudiments cap a ella, en el repartiment de trofeus de manera improvisada. Ara en aquesta celebració del 50è aniversari de la UPC l’aplaudiment va pels protagonistes: vosaltres els jugadors.

El període d’inscripció s’obrirà del 12 al 30 d’abril a les oficines