ESEIAAT: Ahir, avui i sempre UPC!

10/01/2021 a 25/02/2021
Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa
Carrer de Colom, 15, 08222 Terrassa
Cicle de diàlegs intergeneracionalsinterdisciplinaris, on es planteja que dues persones que han estudiat a la UPC dialoguin sobre els tòpics dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). La conversació es manté entre un jove estudiant de l'ESEIAAT i un Alumni de la universitat.

Les dues persones entren a l'espai de diàleg, es presenten i la persona jove li pregunta a l'Alumni "i tu, fa 50 anys, què feies?" i això dóna peu a què la persona sènior exposi si era estudiant al centre, de quina titulació. Quan acaba, la persona jove es presenta i explica què està fent ara a l'ESEIAAT, "amb 50 anys de diferència estem fent el mateix... hi ha coses que no canvien, o si?" I poden agafar, com a eix principal de la seva conversa què ha canviat (o no) vinculat a un ODS.

L'activitat presentarà en format gravació i es presentarà a partir del gener de 2021. La data és orientativa i depèn de l'evolució de la pandèmia.