Exposició 'L’ETSEIB, una història amb futur'

02/12/2021 a 24/02/2022
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)
Diversos espais de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal, 647, Barcelona)
Amb motiu la commemoració dels 50 anys de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), l'exposició 'L'ETSEIB, una història amb futur' exhibeix part del patrimoni de més de dos-cents anys de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona. La mostra s'inaugurarà el 2 de desembre, a les 12 hores, a l'aula capella de l'Escola. També, tindrà lloc un reconeixement al personal de la UPC vinculat a l'ETSEIB que compta amb una trajectòria de 25 anys al servei de la universitat.

L'exposició posa en valor el patrimoni de l'ETSEIB i recupera una col·lecció de 27
peces d'inventari: instruments, maquetes i quadres, entre d'altres, que es col·locaran a la planta de direcció de l'Escola. També es podran veure peces a altres espais de l'Escola com al Fons Històric de Ciència i Tecnologia de la biblioteca, al pavelló B, al pati dels paons i al passadís de la planta baixa en direcció a l'aula capella.

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona es va fundar l'any 1851. I, des del seu inici, el centre comptava amb un museu on s'exhibien col·leccions per complementar les classes i laboratoris. Aquesta col·lecció patrimonial, que dona forma a l'exposició, ha crescut al llarg dels anys per preservar la memòria dels professionals de l'enginyeria industrial.

La inauguració de l'exposició es podrà seguir en directe a través de l'enllaç següent.