Exposicions El desig és tan fluid com la mar i Escher del MMB

19/07/2021 des de/d' 16:30
UPCArts
Museu Marítim de Barcelona
Gaudeix de les exposicions "El desig és tan fluid com la mar" i "Escher" al Museu Marítim de Barcelona de la mà d'UPCArts. El programa cultural de la UPC ofereix visites guiades a dues exhibicions temporals de forma gratuïta si formes part del col·lectiu PDI i PAS de la Universitat.

Exposició El desig és tan fluid com la mar
Un dels temes més silenciats de la història de la navegació ha estat la sexualitat dels homes que passaven dies, mesos i fins i tot anys embarcats en espais molt reduïts, on la intimitat era gairebé inexistent. Aquesta exposició vol fer una mirada a les relacions eròtiques, sexuals i sentimentals que s’han donat, durant segles, a bord.

Exposició Escher
Maurits Cornelis Escher és conegut arreu del món per ser el mestre creador de les figures i els mons impossibles i de les il·lusions òptiques més impressionants. L’exposició reuneix més de 200 obres, entre elles les realitzades durant l’etapa surrealista de l’artista, entre les quals destaquen “Ma amb esfera reflectant”, “Llaç i unió”, “Relativitat” i “Belvedere”.

L'activitat té aforament limitat i està reservada per al PDI i PAS de la Universitat. Per a participar, cal emplenar el següent formulari d'inscripció.

Què és UPCArts?
UPCArts és un projecte que també inclou les funcions de difusió i de prescripció de la realitat cultural més propera a la comunitat universitària. Per aquest motiu, a partir del curs acadèmic 2019-2020, el Club TR3SC farà una tria quinzenal d'aquelles propostes culturals i artístiques d'interès per a la comunitat UPC, així com píndoles informatives sobre activitats que posin de relleu la interacció entre tecnologia i cultura, i que es difondran a través dels diferents canals de comunicació de la Universitat, especialment dels newsletters institucionals adreçats a la comunitat universitària.