Exposició: passat, present i futur de l'EPSEVG

07/10/2021 a 31/10/2021
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (Av. de Víctor Balaguer, 1, Vilanova i la Geltrú)
L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) promou una exposició que analitza passat, present i futur de l'escola. L'objectiu de l'activitat és recollir els fets més importants del centre amb una exposició commemorativa durant la celebració del 50è aniversari de la Universitat Politècnica de Catalunya.

L'exhibició mostra tres grans etapes de l'EPSEVG: el passat amb la tradició i expertesa de l'escola que, des de l'any 1901, impulsa activitat docent i investigadora a la ciutat, així com una important participació en activitats de dinamització comunitària de l'estudiantat; el present amb els darrers esdeveniments destacats que han tingut lloc al centre i la relació amb la ciutat de Vilanova i la Geltrú; i el futur amb els projectes a desenvolupar per a potenciar el creixement de l'escola amb l'entorn.

Aquesta activitat compta amb un espai físic on es podrà veure la comparació del passat i el present de l'escola i, també, disposarà d'una part digital amb projector per visualitzar els projectes futurs de l'EPSEVG en format vídeo.