Acte d'inauguració del curs acadèmic 2021-2022 de la UPC

04/10/2021 des de/d' 16:00
Universitat Politècnica de Catalunya
Auditori de l'Edifici Vèrtex (Pl. d'Eusebi Güell, 6, Barcelona)
La inauguració del curs acadèmic 2021-2022 de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) tindrà lloc el proper 4 d’octubre, a les 16 h, a Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Diagonal Nord (Pl. d’Eusebi Güell, 6, Barcelona).

La lliçó inaugural, titulada ‘L'habitatge, una responsabilitat professional i les seves derivades socials', anirà a càrrec de Carme Trilla i Bellart, presidenta de l'Observatori Metropolità de l'Habitatge de Barcelona. Carme Trilla està especialitzada en el sector de l'habitatge des dels vessants social, econòmic i de polítiques públiques. Va ser impulsora de la Llei del dret a l'Habitatge 18/2007 i del Pacte Nacional per a l'Habitatge 2007-2016.

L’acte comptarà amb les intervencions de la consellera de  Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, Gemma Gei; del rector de la UPC, Daniel Crespo; del president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell, i de la secretària general, Ana B. Cortinas, que presentarà la memòria de la Universitat del curs 2020-2021.