Navega amb el vaixell escola de l'FNB: descobreix el Port de Barcelona

02/11/2021 a 30/11/2021
Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)
A la barrera d'entrada del Marina Vela Barcelona (Ps. Joan de Borbó, 103, Barcelona)
Participa en les rutes guiades en vaixell al Port de Barcelona, impartides per professorat expert en la matèria de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB). T'animes a redescobrir el Port amb una mirada politècnica?

Les rutes, que estan reservades per al PAS i el PDI de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), tenen lloc els dimarts, a les 16 h, i els dijous, a les 11 h, durant tot el mes de novembre. L'activitat té una durada aproximada d'una hora. El punt de trobada és la barrera d'entrada del Marina Vela Barcelona (Ps. Joan de Borbó, 103, Barcelona).

L'activitat ja no disposa de places lliures per inscriure's. Per més informació, podeu contactar amb la consergeria de l'FNB al telèfon 93 401 79 36.